Wednesday, November 3, 2010

Carmino Complexion Soap ( CCS )

 

RM80.00 termasuk pos


KETIAK HITAM???

RISAU MACAMANA NAK HILANGKANNYA??

INI JAWAPANNYA!!!..MESTI BELI !!!



Pakej : CCC + CCS = RM 180 ( Include postage)


Perghh!! bak kata kawan saya orang Muo (Muar), "power tu, ketiak yang hitam boleh dicerahkan semula?" (bahagian lain juga dapat dicerahkan seperti celah kangkang, minta maaf beribu maaf yer saya hanya ingin menyampaikan info kebetulan Cik Muo mencuba semua area yang didapati tidak menarik untuk dicerahkan). 

Dia menyapa saya di YM dikala anjing menyalak sayu-sayu, seram juga tapi biasalah anjingkan, dia tengah test vokal dia tu ... biarkan anjing dan salakkannya, berbalik kepada kawan a.k.a pengguna setia produk-produk homeopati yang saya pasarkan ini, ialah salah seorang sukarelawan untuk mencuba produk terbaru Carmino Complexion Cream (CCC) dan Carmino Complexion Soap (CCS) untuk mencuba keberkesanannya sebelum saya membuat penampilan sulung untuk kedua-kedua produk tersebut di blog ini. 

Terdapat tiga orang yang menjadi sukarelawan untuk mencuba produk kecantikkan berasaskan herba homeopati ini, namun Cik Muo (saya namakan dia Cik Muo), memberi respon yang terpantas didalam masa 3 minggu.


Bahan-bahan yang digunakan didalam Carmino Complexion Soap (CCS) adalah sama dengan Carmino Complexion Cream (CCC) tetapi Carmino Complexion Soap (CCS) ditambah Echinacea iaitu bunga yang mendapat nama besar sebagai "pencuci darah" atau "detox" bagi merawat pesakit-pesakit kulit.100% bahan-bahan yang dirumuskan untuk kedua-dua produk ini ialah bebas dari bahan yang berasaskan haiwan tetapi menggunakan bahan-bahan berasas tumbuhan, bunga-bungaan dan sayur-sayuran untuk asas krimnya, bahan-bahan utama ialah Aloe vera, Calendula (Bunga Marigold), Mahonia aqui (tumbuhan yang berbuah beri), Cane flower, susu kacang almond (almond milk), minyak wheat germ, Sandalwood oil (minyak beraroma) dan krim yang telus air (berasaskan dari sayur-sayuran). 



Carmino Complexion Cream ( CCC )

RM120 termasuk pos

Pakej : CCS + CCC RM180.00 termasuk pos

Satu lagi produk bermutu yang telah diimpot dari India untuk memberi lebih pilihan kepada pengguna iaitu Carmino Complexion Cream (CCC). Jika sebelum ini Carmino Calendula Healing Cream (CCHC) mengguna ekstrak Calendula (marigold), CCC juga menggunakan bahan yang hampir sama iaitu Calendula (marigold) tetapi diperkayakan dengan Aloe vera, Mahonia aqui, Cane flower, susu kacang almond (almond milk), minyak wheat germ dan krim yang telus air.
 

CCC bukanlah krim berstatus kosmetik tetapi dengan bahan-bahan dari alam semulajadi ini mampu memberi kesan yang menakjubkan. Pasti anda akan berpuashati dengan muka yang bercahaya , bersih dan lebih cerah dari sebelumnya.
 
Mengapa Jerawat Terjadi

Kehidupan masa kini yang sering terdedah kepada polusi menyebabkan kerosakan kepada kulit muka. Anda mesti menyangka jerawat terjadi pada waktu yang singkat mungkin 1-2 hari , ia tidak benar kerana jerawat mengambil masa selama 2-3 minggu sebelum jerawat akan timbul dikulit muka anda.

Jerawat yang timbul di muka anda adalah disebabkan oleh pori-pori dan folikel rambut telah tersumbat dengan sel-sel kulit yang mati dan juga akibat sebum terjadi dengan melebihi kuantitinya. Pori adalah lubang yang amat kecil dikulit anda dan sebenarnya folikel rambut yang mengandungi rerambut yang sangat halus. Setiap rerambut akan berkait dengan kelenjar sebaceous. Kelenjar sebaceous menghasilkan substan berminyak yang dipanggil sebum. Sebum tugasnya memastikan kulit menjadi lembut
 
Jerawat terjadi bila lubang halus ini tersumbat dan sebum gagal untuk naik ke permukaan kulit, proses folikel tersumbat adalah gabungan sebum dan sel-sel kulit yang sudah mati dan mengakibatkan bacteria bertindak untuk menggalakkan sel darah putih menyerang , bila proses ini terjadi akan mengakibatkan inflamasi dikulit. Jerawat akan timbul bila dinding folikel terhakis dan akan menjadikan serangan jerawat samada ringin , sederhana atau teruk.
 
Mengapa perlu Carmino Complexion Cream

Bahan CCC yang 100% dari alam semulajadi bukan sahaja mampu mencerahkan kulit malah mampu membuka pori-pori yang tersumbat dengan khasiat-khasiat semulajadi seperti Vitamin E atau anti-oxidant dari susu kacang almond. Hasil dari kajian almond amat kaya dengan pelbagai mineral seperti potassium, copper and magnesium dan boleh bertindak sebagai “detox”.

RM120 termasuk pos

Pakej : CCS + CCC RM170.00 termasuk pos

No comments:

Post a Comment